You must be logged in to post a review.
Zarządzanie biurem rachunkowym w Comarch ERP Optima
Szkolenie z wykorzystania narzędzi do zarządzania biurem rachunkowym Comarch ERP Optima. Dowiesz się jak tworzyć i konfigurować bazy nowych klientów, jak zaimportować dane od klienta, jak seryjnie wykonać operacje dla wielu klientów.
Narzędzia Comarch ERP Optima dla biur rachunkowych
Szkolenie jest adresowane do właścicieli i pracowników biur rachunkowych pracujących na Comarch ERP Optima. Pokażemy ci jak wykorzystać program Comarch ERP Optima do automatyzacji pracy w biurze rachunkowym. Dowiesz się m.in. jak zakładać i konfigurować nowe bazy, jak podłączyć klienta pracującego na Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XT, jak udostępnić klientowi darmowy program do fakturowania „Moje biuro rachunkowe”.
W tym celu pamiętaj, aby dodać linki do mediów społecznościowych.
• Tworzenie nowej bazy klienta
• Omówienie konfiguracji firmy
• Zakładanie kont dostępowych
• Operacje seryjne na wielu bazach
• Współpraca z bankami (bankowość elektroniczna)
• Zamykanie okresu obrachunkowego
• Internetowa Wymiana Danych z klientem (import JPK, import VAT, praca rozproszona)
• Udostępnienie klientowi usługi „Moje biuro rachunkowe”
• Archiwizacja baz danych z użyciem IBard
Do zrozumienia tego programu powinieneś znać podstawowy obszar księgowy w Comarch ERP Optima. Możesz go poznać na szkoleniu Comarch ERP Optima Moduł Księga Handlowa.
Reviews
There are no reviews yet.