Zarządzanie handlem z użyciem Comarch CRM

Na tym szkoleniu dowiesz się jak usprawnić procesy handlowe z wykorzystaniem możliwości Comarch ERP XL z użyciem modułów Comarch CRM, Comarch Sprzedaż, Comarch DMS, Comarch Zamówienia i Comarch Mobile.

Zarządzanie handlem z użyciem Comarch CRM
Grupowe, Indywidualne informacje
Szkolenia grupowe mają charakter otwarty. To znaczy, że możesz się na nie zapisać indywidualnie, bez konieczności organizowania grupy. Tego typu szkolenia są kierowane do określonej liczby uczestników zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji w zakresie oprogramowania Comarch.
Szkolenia indywidualne z oprogramowania Comarch organizowane są na zamówienie dla zamkniętej grupy pracowników danej firmy. Czas trwania oraz zakres merytoryczny szkolenia dostosowywane są pod indywidualne preferencje i potrzeby uczestników. Szkolenia indywidualne odbywają się w dogodnym terminie i miejscu dla Zamawiającego.
Czas trwania: 3 dni / 12 godzin
Sesje szkoleniowe:

02/10/2024 - 09:00-13:00

03/10/2024 - 09:00-13:00

04/10/2024 - 09:00-13:00

Cena netto: +23% VAT
Wybierz rodzaj szkolenia

Szkolenie z zarządzania procesami handlowymi z Comarch CRM

Najważniejszy dla każdej firmy jest klient, który dostarcza „paliwa” do jej działania. Utrzymanie lojalnych klientów oraz ciągłe pozyskiwanie nowych gwarantuje firmie ekspansję i rozwój. Wsparcie systemu informatycznego ERP w tym procesie wydatnie zwiększa efektywność działań handlowych.

Podnieś efektywność swojej firmy ze szkoleniem Zarządzanie handlem z użyciem Comarch CRM – to kompleksowe szkolenie pozwoli Ci pozyskać wiedzę, która przełoży się nie tylko na usprawnienie procesów handlowych, ale także umożliwi sprawne monitorowanie i weryfikację skuteczności sprzedaży. Dzięki zaawansowanym narzędziom Comarch ERP XL, będziesz mógł śledzić wyniki w czasie rzeczywistym i dostosowywać na bieżąco strategie sprzedażowe.

Jeśli chcesz nie tylko poprawić swoje wyniki sprzedażowe, ale także zrozumieć, jakie działania przynoszą najlepsze efekty, to szkolenie jest dla Ciebie. Zainwestuj w rozwój swojej firmy i zacznij monitorować efektywność sprzedaży już dziś!

termin szkolenia
Termin szkolenia
02/10/2024 - 04/10/2024
forma szkolenia
Forma szkolenia:
Wykład teoretyczny informacje
Większa część szkolenia to prezentacja i omówienie rozwiązań. Uczestnicy mogą robić notatki i korzystać z otrzymanych materiałów.
tryb szkolenia
Tryb szkolenia:
Grupowe informacje
Szkolenia grupowe mają charakter otwarty. To znaczy, że możesz się na nie zapisać indywidualnie, bez konieczności organizowania grupy. Tego typu szkolenia są kierowane do określonej liczby uczestników zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji w zakresie oprogramowania Comarch.
Indywidualne informacje
Szkolenia indywidualne z oprogramowania Comarch organizowane są na zamówienie dla zamkniętej grupy pracowników danej firmy. Czas trwania oraz zakres merytoryczny szkolenia dostosowywane są pod indywidualne preferencje i potrzeby uczestników. Szkolenia indywidualne odbywają się w dogodnym terminie i miejscu dla Zamawiającego.
rodzaj szkolenia
Rodzaj szkolenia:
Zdalne informacje
Szkolenia prowadzone w formie online – przez Internet posiadają z góry określone dni i godziny. Przed rozpoczęciem szkolenia zdalnego uczestnicy otrzymają mailowo link z zaproszeniem do platformy, za pośrednictwem której będzie prowadzone spotkanie z trenerem. Szkolenie odbywa się, gdy na dany termin zostanie osiągnięta liczba zgłoszeń.
czas trwania szkolenia
Czas trwania:
3 dni / 12 godzin
obszar szkolenia
Obszar szkolenia:
Sprzedaż
Cena
Cena netto:
Cena netto: +23% VAT
certyfikat
Certyfikat:
Forma tradycyjna z potwierdzeniem LinkedIn informacje
Certyfikat stanowi potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymasz go w tradycyjnej formie na koniec szkolenia stacjonarnego. Będziesz mógł również pobrać zaświadczenie z Twojego konta na stronie Centrum Szkoleniowego. Dodatkowo potwierdzimy zdobyte przez Ciebie umiejętności na Twoim profilu LinkedIn.
W tym celu pamiętaj, aby dodać linki do mediów społecznościowych.
Zakres szkolenia:
  • Omówienie elementów Comarch ERP XL w obsłudze procesów sprzedażowych
  • Ewidencja telefonicznych i mailowych kontaktów handlowych
  • Wprowadzanie informacji handlowych na kartotece kontrahenta
  • Eksportowanie danych osobowych do mailingu
  • Definiowanie zadań i badanie postępu z użyciem Terminarza
  • Rejestracja i obsługa zgłoszeń klientów
  • Rejestr konwersacji i korespondencji mailowej
  • Planowanie wizyt handlowych
  • Wykorzystanie metodyki Daily Scrum do planowania pracy handlowców
  • Tworzenie i rozliczanie kampanii handlowych z użyciem CRM
  • Definiowanie planów sprzedażowych w module CRM
  • Rejestracja ankiet z użyciem DMS i Mobile
  • Planowanie tras i rejestracja wizyt z użyciem Mobile
  • Przechowywanie dokumentacji w postaci załączników i linków
  • Rejestrowanie zapytań, ofert, zamówień i proform w module Zamówienia
  • Definiowanie dodatkowych atrybutów handlowych
  • Dodawanie kolumn na listach
  • Zarządzanie cennikami, promocjami i rabatami
  • Generowanie raportów sprzedażowych
  • Wykorzystanie modułu DMS w procesach handlowych
  • Definiowanie ról i uprawnień operatorów w obszarze tajemnicy handlowej ochrony danych osobowych

    Formularz kontaktowy





    Potrzebujesz szkolenia dedykowanego?

    Możemy zorganizować szkolenie w siedzibie Twojej firmy.

    Skontaktuj się z nami

    Brak szkolenia dla Ciebie?
    teminy
    Zgłoś zainteresowanie
    informuj mnie
    Chcę być informowany o nowych teminach
    informuj mnie
    Zapytaj o szkolenie indywidualne

    Opinie

    Na razie nie ma opinii o produkcie.

    Napisz pierwszą opinię o „Zarządzanie handlem z użyciem Comarch CRM”

    Bądź na bieżąco z aktualnościami o Comarch ERP

    Chcesz jako pierwszy otrzymywać zaproszenia na webinary, informacje o nowościach szkoleniowych i specjalnych promocjach?
    Dołącz do naszego newslettera!